Nogle gange skal det bare være nemt …

… men det skal stadig være lækkert. Så når jeg skal have mad i en fart, laver jeg denne her tomatsovs:

1 dåse hakkede tomater
1 fed hvidløg
1 lille skalotteløg
Friske krydderurter efter eget valg (eller tørrede)
Salt & Peber

Blend alle ingredienserne og varm saucen op. Har du tid til det, så svits lidt skivede grøntsager og kom dem i. Eller bland lidt frossent grønt i. Server med din yndlingspasta – min er grovspaghetti.

Her har jeg svitset lidt gul peber sammen med saucen, og så havde jeg en rest kødboller, som jeg varmede op. Hurtigt og lækkert!

Dette indlæg blev udgivet i Nem mad i en fart, Opskrifter, Tomat. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

